Kundesenter wemove.no


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

BYTTE OG RETUR

Kunden betaler returfrakt. Varen må være ubrukt og pakkes i originalemballasjen med varelappen på.

 

NB! Spesialproduserte varer tas ikke i retur. 

Kjøp av produkter med egne trykk (logo/initialer/nummer/sponsor) er å anses som B2B-handel og omfattes av unntak i jfr. Angrettloven §22 - Unntak fra angreretten. Angreretten gjelder ikke avtaler om: e) levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg.

 

Hvordan?

Før ordren er pakket/sendt
1.Slett ordren selv fra ordrestatus på "Min side - Ordre" , eller ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 381 52 500 og be om at hele eller deler av ordren slettes. 

 

Etter at pakken er sendt fra vårt lager- ikke hentet på postkontoret/post i butikk
1.Logg inn på "Min side - Retur"  og registrer din retur. Du vil da motta en e-post med en returordrebekreftelse.

2.Skriv ut returordrebekreftelsen

3.Gå til postkontoret/post i butikk snarest mulig etter at du har mottatt henteseddel, betal returporto og legg returordrebekreftelsen i pakken og returner den til oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, ikke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har ansvaret for at varer som blir returnert kommer til Scan Trade AS.

 

Etter at pakken er hentet
1.Logg inn på "Min side - Retur" og registrer din retur. Du vil da motta en e-post med en returordrebekreftelse. 

2.Skriv ut returordrebekreftelsen og legg den i pakken som skal returneres, du vil motta en link på returordrebekreftelsen om å fylle ut informasjon som avsender. Husk å oppgi retur eller ordrenummer nå du returner pakken til oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, kke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har ansvaret for at varer som blir returnert kommer til Scantrade.no.

 

NB! Dersom du ønsker å bytte til en ny vare, vennligst legg inn en ny ordre.

 

Har du problemer? Ta kontakt med vårt kundesenter på kundeservice@scantrade.no eller telefon: 381 52 500